Megszólalt a vállalkozó, akinek állítása szerint 24 millióval tartozik Mészáros egyik cége
Az érintett hotel felújítására 1,5 milliárd forintos állami támogatást is elnyertek.
Az érintett hotel felújítására 1,5 milliárd forintos állami támogatást is elnyertek.
Erővel és pénzzel intézi el a kormány, hogy az akkumulátorgyár-építések hasznából a lakájmédiát és lakájvállalkozásokat hozza helyzetbe.
Az MBH Bank bejelentette vételi szándékát.
Kihagyott vasbeton, el nem szállított veszélyes hulladék és balesetveszélyes körülmények is szerepelnek az állami vasúttársaság problémaistáján.
Százötven, a ‘60-as évek technológiáját idéző villanymozdonyt lehetett volna korszerű járművekre cserélni a MÁV-nál, de a gyártó német Siemensre megorrolt a kormány. Lázár János szerint „már nem barátkozunk velünk”, így lefújják a 220 milliárdos beszerzést. Megtudtuk: ennek egyik oka lehet a pénzhiány, továbbá erős még a „bosszúfaktor” a Paks II. miatti német–magyar viszály részeként. Sőt, bejátszik Mészáros Lőrinc rosszkedve és a Budapest–Belgrád-projekt is.
Tovább növelte a vagyoni előnyét mindenki mással szemben a két leggazdagabb magyar; egy kicsit újra lassult, de még mindig extrémen magas maradt az inflációnk; átírták a gyorsforgalmi úthálózat koncessziós szerződését. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A jó 10 évvel ezelőtti botrány kormánypárti és ellenzéki politikusokat is érintett. A cég ma egészen mással foglalkozik.
Több ponton a koncesszor érdekeinek megfelelően módosították az autópálya-koncessziót. Az állam annyit nyer, hogy idén és jövőre spórolhat némi pénzt.
A válság, a háború és az "elhibázott brüsszeli szankciók" ellenére hatalmasat nőtt a leggazdagabb magyar milliárdosok vagyona. A "100 Leggazdagabb 2023" listáján óriási mértékben növelte előnyét Mészáros Lőrinc és Csányi Sándor, ezzel együtt az első tíz helyezett sorrendje szinte teljesen megegyezik a tavalyival. Új szereplők azonban feltűntek a 100-as listán, egyikük különösen előkelő helyen.
Ahogy a Blikk fogalmaz: a milliárdos valóra váltotta a felesége régi álmát.
Korábban a kormány azzal érvelt az autópályák 35 éves koncesszióba adása mellett, hogy szinte minden kockázat a koncesszorra hárul. Egy fű alatt, kétes indokkal végrehajtott szerződésmódosítás épp a kockázatokat hárítja el a Mészáros Lőrinc és Szíjj László érdekeltségében álló koncessziós társaság feje fölül. Egyes munkák nem teljesítése nem jár a teljes szerződés elbukásával. Mentesítő körülmény, ha csak drágán lehet finanszírozást szerezni. És jöhetnek a koncesszióba a magyar biztosítók – Mészáros Lőrincnek épp van biztosítója. Is.
Mindez nem jelenti azt viszont, hogy a koncessziós autópálya-kezelő kevesebb pénzt kap a leszerződött időre.
300 milliót követelt az RTL Klubtól kirúgott volt vezér, most ő fizet 135 milliós kártérítést. Dirk Gerkens TV2-vezéri karrierje is dicstelen véget ért.
A Blikk úgy tudja, Várkonyi Andrea egyik rokonának az iskolai búcsúztatóján vett részt.
Egy titkolt kormányhatározattal adnának még 17 milliárd forintot az egyik legnagyobb vasúti fejlesztés költségeire, miközben a műszaki tartalom jelentősen csökken. A kormány kivenné a beruházást az uniós operatív programból, inkább a magyar adófizetőkre terhelve azt.
A Fokroller Kft. maradó tulajdonosai is nagypályás játékosok a NER-ben.
A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. az építőiparra szakosodott Huninsurance Kft.-t vásárolta fel.
A Keleti pályaudvar környékén hajléktalanként él Mészáros Lőrinc, miután önszántából megvált vagyonától, és felfedezte magának a buddhizmust. DrMáriás legalábbis így képzeli az oligarcha üzletember jövőjét.
Megújítja termékpalettáját a felcsúti milliárdos ásványvíz-palackozója.